Avatar billede freestyle Nybegynder
15. februar 2002 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
6 løsninger

Vudering af Design

Hejsa

Jeg sidder og brygger på en fan site for spillet cycling manager. og vil gerne høre hvad jeres mening er indtil videre, dette er kun forsiden og et stort billede så det er kun et layout.

http://www.fronk.dk/layout2/cmlayout.jpg
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. februar 2002 - 14:28 #1
flot :0)
Avatar billede 12.34 Nybegynder
15. februar 2002 - 14:28 #2
fed nok.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. februar 2002 - 14:29 #3
god balance på siden, og gode farver! den holder!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
15. februar 2002 - 14:34 #4
RIGTIGT NICE:.Flotte farver.:God opsætning, fede fonte..Godt med grafik..well..perfect
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2002 - 14:35 #5
Kanon flot side, farver i top, brugervenlighed i top, der er ikke en finger at sætte på dette layout. envidere nogle flotte grafiske ellementer der passer ind uden at tage for meget af pladsen
Avatar billede millionaire Nybegynder
15. februar 2002 - 14:37 #6
udemærket. Men skal der ikke være billeder af rigtige cyklister på de tre billeder i midten i stedet for de der tegnede...?...
Avatar billede freestyle Nybegynder
15. februar 2002 - 14:39 #7
millionaire:

Det er screenshots fra spillet :-)
Avatar billede millionaire Nybegynder
15. februar 2002 - 14:40 #8
ahhh, sorry about that...
Avatar billede freestyle Nybegynder
15. februar 2002 - 14:44 #9
Jeg regner med at jeg måske vil tage fat i dem der har udviklet spillet og høre om det ikke var noget i stedet for den de har nu.

http://www.cycling-manager.com/enter.htm
Avatar billede swordcat Nybegynder
15. februar 2002 - 14:56 #10
Det er sku godt lavet ;)
Farverne passer bare total godt sammen
Nice work

Swordcat
Avatar billede freestyle Nybegynder
15. februar 2002 - 15:19 #11
Tak for de fine ord, det er fedt at få af vide at jeg er på rette vej. :-)

Så vil jeg vende tilbage når jeg lige får taget mig sammen til at få smækket siden sammen i dreamweaver. :-)
Avatar billede millionaire Nybegynder
15. februar 2002 - 16:40 #12
Takker for point - de var mine først tjente :-)