Avatar billede justincase Nybegynder
11. juni 1999 - 19:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bug liste

ADMIN >> Hvad med at oprette en buglist
  Prøv at kigge på min profil. Den dropdown skal vist ikke være der.
  + Jeg har også andre forslag.

:)

JustinCase
Avatar billede sirius Nybegynder
11. juni 1999 - 19:42 #1
Jaaa
det er mine points (hahahahah)

arh jeg kna godt se problemet med den dropdown box men er det ikke meningen at man skal maile til admin hvis der er problemer...
Avatar billede thoeger Nybegynder
11. juni 1999 - 19:47 #2
Man kunne også lave en liste over bugs i dirverse programmer. Så kunne man jo kigge der først hvis man havde problemer, det er jo ikke alle problemer der kan løses.
Avatar billede justincase Nybegynder
11. juni 1999 - 19:49 #3
sirius >> Hvorfor dine point ??
  Og det her er et forslag, or what ???

:)

JustinCase
Avatar billede admin Novice
29. juli 1999 - 16:28 #4
Er problemerne løst ?
Avatar billede justincase Nybegynder
29. juli 1999 - 17:01 #5
Ja dem jeg havde den gang er. Og det virker som om du har indhentet de småproblemer der var :))

Fint med det loader logo.
Avatar billede admin Novice
29. juli 1999 - 17:18 #6
Takker :))
Avatar billede justincase Nybegynder
05. april 2000 - 00:46 #7
En bug liste er nu stadig valid.

Ikke at der er så mange bugs Men når man støder på en, ville det være noget mere proft at kunne rapportere den direkte. Og dermed også se status for om den er ordnet eller ikke vil blive fikset.