Avatar billede slimshady Nybegynder
11. februar 2002 - 03:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CS og nye drivere til Riva TNT 2

Hej.

Efter jeg har installeret Windows XP har jeg ikke kunne få mit grafik kort til at virke i Counter-Strike. Mit grafik kort er fra Leadtek, Winfast/winfox - Riva TNT 2. Jeg tænkte på om det evt kunne være fordi jeg skulle opgradere driverne fra nettet, da det er sket efter installationen af XP.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, gerne hvis i kender til Counter-Strike, da det evt kunne være noget med opsætningen der.
Der skal måske yderligere fortælles, at når jeg spiller counter-strike nu, så reagere musen først efter ½ minut, og det er jo helt galt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. februar 2002 - 03:58 #1
Avatar billede slimshady Nybegynder
11. februar 2002 - 04:01 #2
Ok, men under: Windows 2000 & Windows XP sektionen, er der jo en milliard forskellige at vælge imellem. Hvilken passer til mit, eller er det fuldstændigt ligegyldigt? Eller hvordan finder jeg ud af hvilken er det rigtige?
Og hvordan skal min konfiguration så være i Counter-Strike?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. februar 2002 - 04:09 #3
prøv 23.12 - hvis den ikke virker så.....
og config i cs må du ikke spørge mig om!
men det kan evt. være du har manglet glide-driverne - så skulle det virker når du har opdateret driverne
Avatar billede slimshady Nybegynder
11. februar 2002 - 04:15 #4
Først tog jeg den øverste på listen, det virkede ikke. Men nu kan jeg lige prøve den du har skrevet.
Avatar billede slimshady Nybegynder
11. februar 2002 - 04:20 #5
I 23.12'eren er der ikke nogen setup fil. Hvordan skal jeg så indlæse den?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. februar 2002 - 04:37 #6
du pakker den ud i en mappe , feks. c:/drivere/23.12/
og så kører du opdater driver igennem enhedshåndtering - hvor du henviser til mappen!
skriv lige hvis du ikke ka hit u aet ;0)
Avatar billede slimshady Nybegynder
11. februar 2002 - 05:05 #7
Det for ikke udmiddelbart mit Counter-Strike til at kører bedre! Men jeg tar lige endnu et kik på det imorgen.

Hvis der er andre forslag, så lad mig endelig høre :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. februar 2002 - 05:16 #8
okidoki!
jeg har endnu ikke andre forslag... men det kan være vi finder ud af det imorgen
Avatar billede outsider Nybegynder
26. februar 2002 - 22:28 #9
Brug OpenGL i stedet for Direct3D, det lader til at det er et kendt problem i XP. Download først de nyeste Detonators.
Avatar billede slimshady Nybegynder
07. maj 2002 - 21:28 #10
ahh.. man skal bare sætte maccleforce foran i sin genvej...