Avatar billede mrh1971 Nybegynder
10. februar 2002 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

deling af mpg?

hejsa
jeg har downloadet en mpg fil som fylder 720mb
og vil gerne brænde den ned på en cd.
MEN min brænder vil kun brænde 648mb (det er en gammel svend)

Så mit problem er så at jeg har prøvet flere mpg splitter men de fungere ikke rigtigt efter ønske,
jeg kan saktens spille en mpg fil men det er kun den 1. del der kan afspilles ???? (jeg har nu prøvet 3 splitter og de gør alle det samme, del1 virker del 2 gør ikke)

SÅ fandt jeg et program iFilmEdit 1.4 som flere skriver kan dele så begge dele stadig virker. MEN når jeg starter programmet og prøver at hente filen siger :this is not a valid Mpeg file!!!!!!
men jeg kan saktens se filen i en video player og i egenskaber siger den også at det er en mpeg fil ??????????
Kan nogle forklare dette eller måske løse dette
på forhånd tak :-)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. februar 2002 - 15:20 #1
.. Dem du har hentet den fra har måske omdøbt filen fra .avi til .mpeg.. det sker tit

www.downloads.com søg på avi spiltter.. avi cut mpeg cut eller sådan noget.
Avatar billede michael7 Nybegynder
10. februar 2002 - 15:20 #2
kan du ikke prøve at pakke den ned i winace eller noget ::::
Avatar billede srhansen Nybegynder
10. februar 2002 - 15:28 #3
Webflixpro klarer snildt den for dig fås i demo her http://www.mediaware.com.au
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. februar 2002 - 15:44 #4
det bedste ville være at komprimere filen lidt http://www.divx-digest.com/software/compress_avi.html
Avatar billede fido82 Nybegynder
10. februar 2002 - 16:02 #5
tmpgenc kan oxo dele film, og beskære dem ;O) Nemt og hurtigt, se her hvorn:
http://www.vcdhelp.com/tmpgencedit.htm
Avatar billede fido82 Nybegynder
10. februar 2002 - 16:03 #6
det var et svar
Avatar billede mrh1971 Nybegynder
10. februar 2002 - 20:48 #7
Har fået hjælp  TAK