Avatar billede ncp Nybegynder
08. februar 2002 - 20:02 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

VCD på CD-ROM ?

Jeg har brændt en vcd, men kan ikke hitte ud af at afspille den - er det fordi den SKAL afspilles på et dvd-drev eller hva ?

windows siger at den kun indeholder 2.25 MB hvad jeg synes er lidt lidt da mpeg-filen fyllede 400 MB ?

Avatar billede fido82 Nybegynder
08. februar 2002 - 20:55 #1
Hvis du vil se den på din puter, sakl du opgradere til media player 7, eller finde et dvd prog til din puter, såsom power dvd.
Den kan sagtens brændes på en alm brænder
Avatar billede Noone Nybegynder
08. februar 2002 - 22:12 #2
AHVA?

Det var en VCD, IKKE en SVCD eller en DVD... VCD er MPEG1 ikke 2 og kan afspilles af Windows Media Player 6.4 uden problemer.

Det lyder som om, at der opstod en fejl under brændningen.
Avatar billede ncp Nybegynder
09. februar 2002 - 08:06 #3
Jeg har windiws media player til xp - så den skulle jo kunne afspille det - Men jeg mener jeg gjorde netop som der stod man skulle i nero ? Og hvis man kigger på cd'en, så har den også brændt over 2/3 ud til kanten.
Avatar billede outsider Nybegynder
14. februar 2002 - 11:37 #4
Nej, du skal installere et mpeg2 codec, selv om du kører XP.
Avatar billede ncp Nybegynder
14. februar 2002 - 14:22 #5
ok.. tak... fandt ud af det...