Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 14:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ACD billed problem

ACD    100 point fra admire

Jeg bruger ACDSEE Classic til at se mine billeder med fordi det er sådan en dejlig orden..men for et par uge siden gik den helt amok og nu også efter jeg har afinstaleret er alle mine JPG filer lavet op. Så jegikke kan se dem. Istedet for det normale JPG Ikon er det en slags bøjet papir som logo. Og alle billede lige meget normal størrelse Fylder 13 kb

Mine Bmp filer virker...hvordan får jeg dem så lavet om til BMP hvis jeg ikke kan finde anden løsning
Avatar billede disky Nybegynder
07. februar 2002 - 15:04 #1
Hvorfor stiller du samme spørgsmål flere gange ?

Det er ikke tilladt.

Hvis alle dine jpg filer fylder 13 KB er dine billeder væk for ALTID:
Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 15:12 #2
hvorfor det?
Avatar billede disky Nybegynder
07. februar 2002 - 15:25 #3
Du skriver at alle billeder ligegyldigt før størrelse nu er på 13 KB, tror du selv der er okay mere ?

Læs reglerne for experten angående posting af samme spørgsmål flere gange
Avatar billede cdc Novice
07. februar 2002 - 15:28 #4
du har fået en virus..........
Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 15:28 #5
jamen jeg har lige kørt antivirus
Avatar billede cdc Novice
07. februar 2002 - 15:32 #6
klik højre musetast på en af dine såkaldte jpg og se i egenskaber hvad de nu hedder ( *.jpg.? )
Lovletter lavede bl.a denne fidus der. Men hvis det ikke er en virus, er det fordi du har kommet til at lave om på dit ikon via slettningen af acdsee. Men da alle filer fylder 13kb, er jeg næsten helt sikker på at det er en virus du har fået.....

/cdc
Avatar billede admire Nybegynder
20. april 2002 - 17:10 #7
ba
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 18:01 #8
admire....hvad hvar sket.....? Var det ikke virus ?
Avatar billede admire Nybegynder
20. april 2002 - 20:11 #9
Har sq opgivet lortet...........Kan kun have billed filer på computeren i kort tid før de bliver ødelagt!!!!
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 20:16 #10
så skal du se at få renset din maskine for virus.......prøv et andet antivirus program end det du har, evnt. www.hausecall.antivirus.com
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 20:17 #11
Avatar billede admire Nybegynder
21. april 2002 - 02:36 #12
Har Norton..men tak for hjælpen
Avatar billede tofferman Nybegynder
21. april 2002 - 02:44 #13
Har du installeret et andet grafikprogram for nyligt, som måske har lavet ged i associationerne?? Prøv at geninstallere ACDSee igen.