Avatar billede germangnu Nybegynder
07. februar 2002 - 09:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

not a valid MYSQL resource

Jeg har på min HP, som jeg har skrevet i PHP, været igang med at lave en side, hvor alle de spillede clankampe skulle blive listet op fra min mysql database. Når jeg prøvekører siden på min localhost-mysqlserver virker det fint, men når jeg har uploaded den på mit webhotel, kommer den med en fejlmeddelelse. semikolon er skrevet korrekt, der er altså ingen fejl i tegnsætningen. Hvad kan der være galt??

URL:  www.espeedy.dk/bkef/
Avatar billede disky Nybegynder
07. februar 2002 - 09:26 #1
er et spørgsmål ikke nok ?
Avatar billede germangnu Nybegynder
07. februar 2002 - 09:27 #2
jeg har skam lukket den anden :)

trykkede for hurtigt på opret..
Avatar billede eiland Nybegynder
07. februar 2002 - 09:36 #3
Må vi se noget kode?
Avatar billede onkel_satan Nybegynder
07. februar 2002 - 09:41 #4
Er MySQL versionerne ens ?
Avatar billede germangnu Nybegynder
07. februar 2002 - 09:52 #5
ROFL jeg har selv fundet fejlen, "glemte" at oprette tabellen  :D