Avatar billede shavoh Nybegynder
06. februar 2002 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Kan ikke ringe op fra modemet?

Heysa her på Eksperten

Håber der er nogle som kan hjælpe.. *S*

Jeg har lige smidt Win98 ind på en gammel maskine, Pentium 120mhz Fujitsu. (Ja ja... en gammel svend)
Det blev oxo lagt perfekt ind! Men at koble et modem til er IKKE gået så let! Den kan sagtens finde modemet under "tilføj ny hardware"! Men jeg kan ikke få den til at ringe op? Jeg har prøvet at skifte comport, og den finder også her modemet fint. Min tanke var at det var modemet, men nu har jeg prøvet 4 stk. af forskellige mærker?

Håber I kan giv et råd eller to?
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2002 - 01:14 #1
du kan se om modemet virker overhovedet ved at lave en diagnoticering.
Hvis den giver en meddelelse sm siger lykedes osv. så virker det..så skal du bare se om påsætningen er rigtig......eller måske driveren? men først diagnotificering.
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2002 - 01:15 #2
ellers så brug intern modem hehe