Avatar billede oledr Nybegynder
05. februar 2002 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tabulatorrækkefølge i formular?

Jeg har lavet en almindelig tabel og en formular til indtastning af data. Når jeg trykker tabulator for at springe mellem felterne springer den ikke i den rækkefølge, som jeg har sat den op i.

Hvordan definerer jeg selv rækkefølgen?

vh
Ole
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. februar 2002 - 21:15 #1
I designvisning: Du højreklikker på elementet og bestemmer tabulator-rækkefølgen i "Tabulatorindeks". Den første starter altid med 0 (nul)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
05. februar 2002 - 21:15 #2
<input type="text" tabindex="1">
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. februar 2002 - 21:18 #3
Sorry, troede lige det var i Access, eftersom du lagde spørgsmålet i Access. Men det er rigtigt hvad fri-hash skriver.
Avatar billede johs_j Novice
05. februar 2002 - 22:16 #4
I designvisning vælger du Vis / Tabulatorrækkefølge.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
17. februar 2002 - 19:56 #5
fik du svar ???
Avatar billede oledr Nybegynder
19. februar 2002 - 13:36 #6
Jep. Og jeg mener vis/tabulatorrækkefølge var den mest pædagogiske. derofr points.

tak.