Avatar billede phrozia Juniormester
05. februar 2002 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mpeg 1/2 til avi

Hejsa.

Nu har jeg ledt overalt, synes jeg selv, om har fundet masser af convertere fra avi til mpeg. Men jeg skal bruge det modsatte. Altså fra Mpeg til avi.

Det tætteste på en succesful convertering er billede uden lyd.

Jeg har prøvet Virtual Dub og nogle andre.

Nogen forslag til programmer som kan klare opgaven?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 11:52 #1
tjek evt. vcdhelper.com -, ellers ville jeg foreslå virtual dub!

Prøb lige igen - evt. med standardindstillingerne, det burde virke
Avatar billede phrozia Juniormester
05. februar 2002 - 11:56 #2
Jeg har prøvet med VirtualDub 1.4.8. Den nyeste og har prøvet med 1.4.6 og 1.4.7.

Kan du ikke komme med et lidt mere specifikt link?

Jeg er i gang med at prøvet et der hedder FlaskIt, det ser umiddelbart ud som om det virker.
Avatar billede phrozia Juniormester
05. februar 2002 - 12:06 #3
Ha! Endelig!

Se, man skal bare true med eksperten.dk!

Okay, jeg fik den til det. Jeg bruge FlaskMPEG til at recompresse video til DivX Codec Ver. 4.12 og lyden til PCM (uncompressed). Derefter henter jeg filen ind i VirtualDub og sætter video til "Direct Stream Copy" og lyden til "Full Compressing" og vælger "Mpeg Layer 3" som codec.

Det tager tid, men det virker sq!
Avatar billede phrozia Juniormester
05. februar 2002 - 12:08 #4
Og det var så et svar. :)
Avatar billede Noone Nybegynder
05. februar 2002 - 14:21 #5