Avatar billede peter_j Nybegynder
04. februar 2002 - 11:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Twin view med et Geforce2 Ti ???

HEj
Har lige købt et Geforce2 Ti 64Mb DDR med Tv out !
Jeg vil gerne "clone" signalet, så det kan ses på tv og pc på samme tid. Men i indstillingerne kan jeg kun vælge enten tv, eller pc !?! (jeg kan ikke se tv'et fra pc, så det er ret besværligt at få signalet tilbage på pc'en...!)- Er der nogen der mon kan hjælpe ??

P.S - jeg bruger Windows 2000, og de nyeste drivers fra Nvidia (har også prøvet dem der fulgte med kortet)
Avatar billede jytteq Nybegynder
04. februar 2002 - 12:02 #1
Det kan du ikke desværre.
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
04. februar 2002 - 12:08 #2
du har selvfølgelig købt de kabler der skal til for at forbinde tv og pc...?
Avatar billede peter_j Nybegynder
04. februar 2002 - 12:12 #3
Til jytteq
Findes der ikke noget software der kan gøre det lettere af skifte mellem tv og pc ?
Avatar billede peter_j Nybegynder
04. februar 2002 - 12:13 #4
Til ai_rayzor
yep, jeg har alle kabler ! Det virker også fint, det er bare sk... besværligt at få signalet tilbage på pc, da jeg ikke kan se tv'et !
Avatar billede jytteq Nybegynder
04. februar 2002 - 12:15 #5
kortet er ikke ægte twin, man kan kun vælge det ene eller det andet, og det tvout er lidt primitivt.
Men et super grafikkort til normalt brug på monitor.
Avatar billede jytteq Nybegynder
04. februar 2002 - 12:20 #6
såvidt jeg ved findes der ikke noget der kan hjælpe ved omskiftningen, der findes et tvtool, kan ikke lige huske hvad, der får det til at virke bedre sammen med med tv.
Avatar billede jytteq Nybegynder
04. februar 2002 - 12:22 #7
Avatar billede peter_j Nybegynder
04. februar 2002 - 12:23 #8
Til jytteq
kunne man være så heldig at det tvtool indeholdt nogle "hot keys" hvorfra man kunne aktiverer / deaktiverer signalet til tv'et ???
Avatar billede peter_j Nybegynder
04. februar 2002 - 12:29 #9
til jytteq
Tak for linket !
Har hentet noget der hedder TvTool5.5 - det ser ret lovende ud !
Prøver det i aften, og vender tilbage med resultatet !!!
Avatar billede jytteq Nybegynder
04. februar 2002 - 12:31 #10
Ja nu du nævner det, så kan det jo være der er andre der har en smart løsning.
Avatar billede peter_j Nybegynder
05. februar 2002 - 12:00 #11
Til Jytteq
Endnu engang tak for linket !
TVTOOL5.5 var lige hvad jeg skulle bruge ! jeg kan nu via hot-keys styre om signalet skal være på pc'en eller tv'et ! (super lækkert)
Tak for hjælpen
Avatar billede jytteq Nybegynder
05. februar 2002 - 13:16 #12
Ja det er et godt link, der er også gode tweaktools f.eks RIVAtuner.