Avatar billede carlsson Nybegynder
03. februar 2002 - 19:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AVI uden lyd

Jeg har downloadet nogle AVI film men jeg kan ikke høre lyden når jeg spiller dem med Windows media player.
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
03. februar 2002 - 19:56 #1
Har du prøvet med Divx 4.12

www.divx.com
Avatar billede carlsson Nybegynder
03. februar 2002 - 21:24 #2
Ja.
Det virker ikke.
Det er kun nogle enkelte film jeg ikke kan høre lyden på.
Avatar billede bentn Nybegynder
04. februar 2002 - 00:35 #3
Hvis du ellers kan høre lyd på andre  avi'er kan der jo være noget galt med dem du har downloadet, men hvilke version af wmp bruger du..?- prøv evt. 6.4, hvis det er 7.1 du pt. ikke kan høre lyd på
muligvis "the playa'er" kan hjælpe dig.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. februar 2002 - 10:44 #4
Eller en software dvd-afspiller, så som power dvd. Men det afhænger naturligvis af det format/codec som din avi er baseret på. Det kan eventuelt være mpeg2, men så kunne du sandsynligvis heller ikke se noget billede.
Avatar billede carlsson Nybegynder
04. februar 2002 - 15:36 #5
bentn.
Det er ret så mange jeg ikke kan høre lyden på, så jeg tror ikke at der er fejl på filmen.
Jeg har oxo "the playa" virker heller ikke.
jeg bruger 7.1 - hvor henter jeg 6.4?

cgleerup
Jeg har prøvet på Win dvd. Det virker ikke. Vil du stadigt anbefale at jeg prøver power dvd?

btw. mit styre systam er win2000.
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
05. februar 2002 - 09:27 #6
Hvis det er DVD film brug Power DVD.

Og hvis de er Divx film brug Divx 3.11 (Mpeg4 og MP3 fix) og Divx 4.12.

Det virker ellers hos alle os andre :)
Avatar billede carlsson Nybegynder
06. februar 2002 - 18:02 #7
Prøv at uninstalere Divx 4.12 og instaler 3.11
Avatar billede carlsson Nybegynder
06. februar 2002 - 18:06 #8
Ja nu virker det!
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
09. februar 2002 - 17:47 #9
Jeg tror nok de der point var mine.

Fordi du behøver ikke at afinstallere divx 4.12.

Og jeg skrev min post næsten en dag før carlsson men min det var kun en
kommentar, men skidt pyt.