Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Bedste email client !

Jeg vil erstatte Outlook express med en bedre og frem for alt mere sikker email client.

Windows email clienten skal ud over de normale email funktioner have understøttelse for:

- flere forskellige mail-konti's
- god adressebog, een pr mail konto

Det vil være et plus hvis følgende også er med:
- mulighed for at gemme template mails hvor der bare skal udfyldes modtagere

Og det ville være helt superb hvis der også samtidig var en mailingliste funktion.

Nogen bud?
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 20:31 #1
man kan også lave flere kontoer i outlook
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 20:34 #2
Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 20:36 #3
>> scorpius: Det ved jeg godt, men jeg vil væk fra outlook.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. februar 2002 - 20:47 #4
jeg tror scorpius mener outlook (den rigtige fra office pakken, ikke express)
bruger den også selv (den rigtige: outlook 2000)
Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 20:51 #5
hmm, ok lad mig omformulere. Jeg vil have en email client der ikke automatisk udfører diverse scripts og sender virus videre til alle adresser i adressebogen. Men bortset fra det så kan outlook express også håndtere flere konti.
Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 21:02 #6
>>magik: Kender du noget til de forlydender på jpsoft websitet om at vmail er solgt? Den sidste version er rimelig gammel og det lader ikke til at de svarer på folks spørgsmål om vmail er solgt til et andet firma.

Jeg vil gerne have flere bud.
Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 21:08 #7
Rent faktisk ser det ud til at vmail nu hedder X-plus: http://www.isbister.com/express-plus-email.asp og kost $35
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 21:12 #8
Okay. Jeg har hentet Visual Mail, og det kan benyttes uden problemer.

Så jeg forstår ikke helt, hvad der er galt.
Avatar billede dkklein Nybegynder
01. februar 2002 - 21:17 #9
Problemet er såmænd heller ikke andet end at det ville da være rart hvis man vidste at der kom opdateringer til programmet, både fejlrettelser og nye funktioner. Det ser ikke ud til at være tilfældet med Visual Mail.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 21:25 #10
Nej, desværre :/

Men det var det eneste jeg umiddelbart kunne komme på. Jeg ved ikke om Pegasus Mail kunne være et alternativ. Det er ved at være længe siden at jeg har brugt det. Jeg synes nemlig at Outlook Express + et ordentligt virusprogram er den klart bedste løsning :)

Pegasus Mail kan findes her: http://www.pmail.com/
Avatar billede kapla Nybegynder
01. februar 2002 - 21:26 #11