Avatar billede solkaer Nybegynder
01. februar 2002 - 20:16 Der er 7 kommentarer

Det rigtige valg

Hej eksperter. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge Windows 98 eller Windows xp pro, jeg har hørt XP bruger mange ram, og derfor tænkte jeg om 98 egentlig ikke er bedre, når man som jeg bruger den til spil og Internet. Med hvad er jeres erfaringer. Håber i kan hjælpe: Mit computer ser sådan ud:

AMD Athlon 1000 mhz
192 MB ram
32 MB Geforce 2 MX
20 GB harddisk

Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 20:20 #1
Okay, selvfølgelig er XP jo det bedste og nyeste, og din computer kan godt køre XP, kan jeg se...
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 20:21 #2
Og efter min mening synes jeg selv at XP er hurtigere til at loade internet-adresser...

jeg bruger selv XP pro.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. februar 2002 - 20:24 #3
jeg ville godt nok vælge win2k til den computer der, men da det ikke indgik på din liste så winxp, også selvom jeg syntes det er et teletubbies windows :)

my 2 cents
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 20:25 #4
telebubbis? *s*
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 20:27 #5
win XP er da et lang federe design...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. februar 2002 - 20:30 #6
jeg syntes win xp er AAALT for grafisk, specielt startmenuen hader jeg, og så har den alle mulige underlige funktioner som man slet ikke har brug for, og efter hvad jeg har prøvet er det mindre stabilt end min kære win2k

man kan slet ikk høre jeg normal er en linux fætter vel? :)
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. februar 2002 - 20:49 #7
jeg er også mere til win2000