Avatar billede doggi Nybegynder
31. januar 2002 - 10:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Port-problemer

Ny computer med 2 comporte.
Den ene port virker til det hele (mus - modem -fotoapparat), mens den anden kun virker med musen.
Computeren kan ikke finde porten og kalder den ukendt enhed.
Hvad gør jeg??
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. januar 2002 - 10:14 #1
Installerer den som en standard Com Port. :)

/JB
Avatar billede doggi Nybegynder
31. januar 2002 - 10:16 #2
Hmm--hvordan ??
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. januar 2002 - 10:41 #3
Kontrol panel > Tilføj/Fjern Hardware
Avatar billede doggi Nybegynder
31. januar 2002 - 18:05 #4
Jeg har prøvet alle gode forslag - bios - slet og geninstaller porten.
Hvis jeg prøver på manuelt at installere en comport, kommer computeren med sit "der er fundet en ukendt enhed og jeg installerer den lige".
Når der endelig sker noget, sker der det, at der kommer en konflikttrekant ved mit grafikkort!

Er der evt. en mulighed for at man kan gøre et eller andet i DOS?
Avatar billede doggi Nybegynder
31. januar 2002 - 18:13 #5
Mit Bundkort er et MX36 AOpen : http://www.motherboard.cz/mb/aopen/mx36-b.htm
Avatar billede doggi Nybegynder
31. januar 2002 - 19:40 #6
.