Avatar billede -simon- Nybegynder
29. januar 2002 - 22:55 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

*.php3

hvordan afspiller jeg en *.php3 fil ???
Avatar billede theguardian Nybegynder
29. januar 2002 - 22:56 #1
en *.php3 fil er ikke en musik fil, men et dokument fra programerings sproget PHP (www.php.net)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
29. januar 2002 - 23:03 #2
Hmm, hvorfor være så seriøs :(
Kunne meget bedre lide mir forslag :)
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 23:05 #3
cat dinphp3fil.php3 > /dev/dsp
virker altså stadig...
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 23:18 #4
*.php3 er altså de nye musikfiler, kender i ikke dem? Og php4 - det er bare skodlyd!!

Man afspiller dem ved hjælp af et MySQL-program, Du styrer det hele med noget der hedder phpmyadmin, dér kan du rette og slette i filerne mv.

Det er totalt smart!!

Men husk næste gang du opretter et spørgsmål om denne musiktype, så læg den under PHP og ikke Video/Foto!