Avatar billede tryl Nybegynder
07. maj 2000 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har zip.dk været i medierne el. anmeldt i de sidste måneder?

I Marts måned fik zip.dk's besøgstal pludselig fra ca. 8000 eksponeringer pr. måned til næsten 10000 eksponeringer pr. måned, og jeg tænker derfor på om det har været anmeldt et eller andet sted, enten i et tryky magasin eller på en populær webside.
Så hvis du kan refere til den sandsynlige kilde til de ekstra hits, ligger der 100 point.

PS. De kom ikke fra søgemaskiner, eller kliks på links - det har min statistik vist, så jeg gætter selv på et trykt magasin.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
07. maj 2000 - 21:48 #1
Sandsynligt fordi mennesker ventede at
finde ZIP (pakkeprogrammet)... hjemmeside.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
07. maj 2000 - 22:08 #2
Hvad er det lige dette har med website vurdering at gøre?
Avatar billede spacey Nybegynder
07. maj 2000 - 22:09 #3
Tryl>>> Der er jo lige kommet en ny version af winzip, det kan måske være forklaringen.
Avatar billede superagentdk Nybegynder
07. maj 2000 - 22:50 #4
Hmm... lige en ting, i/du skriver:

ZIP undersøger

Hvordan fandt du ZIP.dk?
via et link
------

Hmm... det er naturligvis via et link de har fundt din side...
Avatar billede tryl Nybegynder
08. maj 2000 - 21:17 #5
x4all_dk: Hvor zip.dk normalt ligger på ca. 7500 hits pr. måned (-+ 500) steg den til næsten 10000 på én måned, og stigningen kom fra én dag til en anden (dagsrekorden fra den dag er stadig ikke slået), så for mig er det en kraftig indikation på at der er sket et eller andet.

cocolumbo: Den var den kategori jeg fandt passede bedt, eftersom det nok er tale om en anmeldelse/vurdering af siden der er fundet sted.

superagentdk: Min statistik registrere hits fra links, og gemmer disse links. Det samme gælder for søgemaskiner, hvor den også registrere søgeord. Ingen af disse sted i perioden unormalt meget. Derfor må jeg gå ud fra at de ekstra visninger er fra folk der har indtastet adressen, hvilket man normalt ville gøre når man så linket i en avis.

Der er naturligvis også muligheden at det bare er rent tilfældigt, men sådan ser det bare ikke ud.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
08. maj 2000 - 21:30 #6
WInZip kom jo (som tidligere sagt) i en ny Version (v.8.0).

Man prøver jo bare... www.zip.dk  derefter www.zip.com og tilsidst
søger man efter ZIP-programmet.