Avatar billede cooker Nybegynder
28. januar 2002 - 23:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde driver!!!

Jeg har købt et pcmcia ISDN modem og kan ikke få det til at virke under win. XP. Det eneste der står på kassen er: 128K ISDN TA PC Card. Når jeg prøver at install. de medfølgende win2000 driver Skriver den at det er et: Intelligent PCMCIA ISDN TA Multi-Function.
og at der sker en fejl under installationen.

På bagsiden af kortet står der et nummer: Int. art. no. 12285.

Er der ikke en der kan hjælpe mig med at finde en driver??
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
28. januar 2002 - 23:42 #1
Står det hellere ikke neden under modemmet hvad fabrikanten hedder ?
Avatar billede cooker Nybegynder
28. januar 2002 - 23:49 #2
Nej det er det der er problemet. Har købt det hos DATATEL
Avatar billede lhdesign Nybegynder
29. januar 2002 - 00:00 #3
Her kan du finde en præcis beskrivelse af dit kort
http://www.becs.co.uk/products/12285.htm