Avatar billede kiiim Nybegynder
28. januar 2002 - 22:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Videoafspiller...

Jeg mangler en movieplayer hvor man kan gå frem i filmen frame-by-frame, og framesene er numerisk opdelt...
jeg havde engang en der hed noget i stilen med "active-et-eller-andet" (-movie, -player, -media...???), men er kommet til at slætte den!
Er der nogen der ved hvad den hedder, eller et andet der kan det samme... og hvor det kan downloades?!!!
Avatar billede monstermand Nybegynder
28. januar 2002 - 22:52 #1
adobe premiere 6.0

det er det bedste til videoredigering, med fri demp i 30 dage
Avatar billede kiiim Nybegynder
28. januar 2002 - 23:03 #3
Jeg skal ikke bruge et videoredigerings program... blot en player der kan vise billeder frame-by-frame
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:06 #4
Adobe er bedst.

Men skal det være billigt/gratis kan dette måske bruges
ABC VideoRoll Freeware
Læs mere her http://www.abc-tv.com/
Download her http://www.abc-tv.com/buy_ABC.html
Avatar billede outsider Nybegynder
14. februar 2002 - 11:44 #5
Windwos media player, kan da... Men hvilken type video drejer det sig om?
Avatar billede kiiim Nybegynder
14. februar 2002 - 13:43 #6
det drejer sig om alle slags film... mpg avi osv...
...kan Win media player det??? det vidste jeg ikke... det må jeg lige  kigge på...

men er der ingen der ved hvor man kan downloade Active Movie Player til WinXP ???