Avatar billede the_king Nybegynder
28. januar 2002 - 20:24 Der er 1 løsning

Creative Labs Video Blaster WebCam Go Plus

Jeg vil bare høre om der er nogen der kender noget til dette camera.

Mine spørgsmål:

  -Kan man bruge det som et webcam. Til f.eks. Nemeeting?

  -Kan man f.eks. tage det med på ferie også tage nogle billeder. Når man så kommer hjem kan man ligge dem ind på sin computer?

------------------------------------
Avatar billede 1003 Nybegynder
28. januar 2002 - 21:09 #1
Ja til begge dele.. men jeg er blevet frarådet netop dette camera, da opløsningen ikke er den bedste.
men dette: http://webcam.creative.com/products/pccam600/
kan det samme, med en opløsning på 1,3Mpixels  det kan også livestreame det ville jeg nok foreslå i stedet..
Men hvorfor ikke den forkromede løsning, et digitalkamera og et webcam
Så går du ikke på kompromis nogen steder.. et godt digicam koster fra 1500 og opefter  et webcam koster omkring 150-200 for et rigtigt godt et..