Avatar billede bjarnemortensen Nybegynder
27. januar 2002 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgning på sider i website

Jeg mangler hjælp til en søgemaskine. Man indtaster søgeord og der vises fundne sider i siten, som matcher.
Hvordan gør man dette på en IIS4??????
Og helst ikke fra en extern søgemaskine-sercice.
vh
Bjarne
Avatar billede entracore Nybegynder
27. januar 2002 - 23:06 #1
Du kan gøre det ved at du lægger din tekster i en database også søger i denne. Det kræver selvfølgeig at du har kan SQL syntaxen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2002 - 08:59 #2
Du skal have fat i MS index server, der findes på optionpacken. Der findes sikkert også tredieparts produkter der kan dette.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bjarnemortensen Nybegynder
31. januar 2002 - 22:16 #3
hej kim
okay -let svar.
Har du også et tip til en sitemap builder/script?????
vh
Bjarne
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2002 - 09:17 #4
Jeg ved at det findes, jeg kikker lige efter og ser hvad jeg kan finde og vender tilbage på i næste uge
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2002 - 15:40 #5