Avatar billede dos Nybegynder
25. januar 2002 - 16:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pointworld

Davs... er der nogen af jer der kender www.pointworld.dk ? Passer det at man får de ting man bestiller eller va'?

Hvis du gerne selv vil være med, så kan du da' lige oprette dig ved at bruge den her:

Brug URL'en: http://www.pointworld.dk/opret.php?ref=1031

På den måde bliver du medlem OG giver mig 50 point :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. januar 2002 - 16:11 #1
FAT DET DOG
eksperten er ikke en reklamesøjle.

i pointworlds regler står også at du ikke må reklamere med din ref side.
Avatar billede dos Nybegynder
25. januar 2002 - 16:12 #2
nå ja ok sry... Men jeg spurgte faktisk også om det passer at man får det tilsendt det man bestiller om det bare er snyd det hele?!
Avatar billede maxium Novice
25. januar 2002 - 16:13 #3
LUK (har dummet mig med sådan et spm)
Avatar billede maxium Novice
25. januar 2002 - 16:14 #4
afvis lige mit svar (viste ikke at der var point)
Avatar billede dos Nybegynder
25. januar 2002 - 16:15 #5
Ok
Avatar billede dos Nybegynder
25. januar 2002 - 16:21 #6
maxium det lyder som om du selv er på pointworld.... Er det godt, og passer det at man får det man bestiller!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2002 - 23:08 #7
dos> ja man får hvad man bestiller :)
Avatar billede plambo Nybegynder
26. januar 2002 - 11:18 #8
jeg har ihvertfald både fået cd-rommer og matadormix - men det var pakket yammerligt ind
Avatar billede dos Nybegynder
26. januar 2002 - 18:02 #9
Nå men det lyder da altsammen til at det er noget man godt kan bruge 5 minutter på hverdag :)