Avatar billede morw22 Nybegynder
03. maj 2000 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Threading system alá Phorum

Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg laver et threading system alá Phorum.

Jeg er med på de med rekursive funktioner, men hvordan får jeg den til at trække linier mellem de forskellige poster?

Jeg har kigget på koden til Phorum, men kan ikke finde hoved og hale i det.

Med venlig hilsen

Morten

Avatar billede doeleman Nybegynder
03. maj 2000 - 21:23 #1
Du giver hver post et nummer, samt et nummer på den overordnede post.

F.eks.

spørgsmål nr: 1  overordnet: 0
  |__ svar nr: 2  overordnet: 1
  |__ svar nr: 3  overordnet: 1
  |    |__ kommentar nr: 4  overordnet: 3
  |__ svar nr: 5  overordnet: 1

Dvs. hver post har ét løbenummer (AUTO_INCREMENT), samt et nummer på den post, de er svar/kommentar til. Hvis posten er ny, sættes overordnet f.eks. til 0.

Du kan evt. læse mere her: http://www.php.dk/useweb/artikel.php3?id=2044

Håber dette giver dig nogle idéer til, hvordan det kan løses.
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. september 2000 - 13:57 #2
morw >> har du fundet ud af noget ? eller skal du vide mere ?
Avatar billede doeleman Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:12 #3
morw22 >> Vil du venligst lukke dette spørgsmål ?!?