Avatar billede directconnect Nybegynder
22. januar 2002 - 23:41 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Bliv Freelancer ved Direct Connect

Direct Connect er en sammenslutning af freelancers der arbejder med IT.
Direct Connect har derfor kompetence inden for mange forskellige IT områder. Har du lyst til at være en del af Direct Connect, så klik ind på vores website(www.directconnect.dk) og se hvordan. Det eneste der kræves er dit talent. Har du spørgsmål er du velkommen til at stille dem her eller maile til support@directconnect. Vores website har også visse information, men er stadig under udbygning, da virksomheden er nyopstartet.

Direct Connect Opererer dog kun på sjælland!

Website adressen er: www.directconnect.dk

Håber i vil være med til at gøre denne sammenslutning en succes.
Avatar billede directconnect Nybegynder
22. januar 2002 - 23:43 #1
Ellers kan jeg træffes på ICQ 55502174, mobil 20879614 eller privat hjemme nr. 46787606. Direkte email er: christian@directconnect.dk
Avatar billede directconnect Nybegynder
22. januar 2002 - 23:45 #2
Alle fornødne oplysniger vil blive tilsendt efter samtale, samt en kontrakt, med udspecificerede oplysninger og krav.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. januar 2002 - 00:21 #3
Dsv, hvis man nu som mig, bor i Odense, skal jeg opgive alt håb ? :)
Avatar billede directconnect Nybegynder
23. januar 2002 - 00:31 #4
Nej slet ikke, ikke hvis det er programmering, men hvis det er opsætning af diverse udstyr er det ikke helt så godt. Det er fordi at vores kundekreds primært bliver på sjælland, mend web-løsninger er over hele Danmark, så lav du bare en ansøgning.
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. januar 2002 - 01:18 #5
Skal man opgive sine freelance aktiviteter hvis man arbejder hos Direct Connect ?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 02:24 #6
hm... spørger måske dumt(har ikke kigget op jeres side)
men har i nogen forbindelse med programmet direct connect?
for hvis i ikke har så er det måske ikke fedt at have samme navn....
/dex2k prof. cyber-bums
Avatar billede cpufan Juniormester
23. januar 2002 - 07:13 #7
"Webdesign

Vores grafiske designere sørger for at du får et flot og profesionelt udseende på dit website. "

Blot til oplysning: professionelt er med 2 s'er

en klassisk brøler, og ikke et godt ord at stave forkert ;(

Jeg vil iøvrigt gerne tale med jer om webhosting, til jeres kunder. %%%%%%
Avatar billede directconnect Nybegynder
23. januar 2002 - 07:42 #8
lingoman: Nej man skal ikke opgive sine freelance aktiviteter. Hvis det er jobs angående navnet direct connect, så skal det gå igennem Firmaet. Var det hjælp nok

dex_dexter: Nej vores firma har intet med et program at gøre, selvom jeg godt ved at der er et program fra neo-modus, der har navnet Direct Connect. Der er mange andre ting der også har navnet irect Connect, men jeg har købt det her domain, før jeg kendte til programmet fra Neo-Modus.

cpufan: Tak for rettelsen. Det er svært selv at se alle stavefejl på en webisde, selvom der er blevet læst korrektur et par gange. Tak for inputtet. Angående webhosting er du velkommen til at stille spørgsmål, eller gælder det en vidersalgskontrakt?
Avatar billede directconnect Nybegynder
23. januar 2002 - 07:43 #9
Fejlen: professionelt er rettet.
Avatar billede directconnect Nybegynder
23. januar 2002 - 07:45 #10
Alle foranstaltninger kommer til at stå i en kontrakt, så det er bedst hvis man starter med at lave en ansøgning.
Avatar billede cpufan Juniormester
23. januar 2002 - 07:52 #11
jeg har servere og linie, og kan give jer en favorabel aftale
Avatar billede staz Nybegynder
23. januar 2002 - 08:16 #12
Du skriver:" Direct Connect Opererer dog kun på sjælland!". Vil det sige at det kun er folk fra sjælland der kan blive freelancer for jer... ? Hvordan er jeres firma opbygget. Skal man møde fysisk med en kunde som skal have en web-site, eller er der en mellem mand og tager opgaven på Direct Connect og uddeler opgaven til den best kvalifiseret freelancer... Fortæl lidt om firma strukturen.

---- Staz ----
Avatar billede locturian Nybegynder
23. januar 2002 - 10:35 #13
Jeg ville nu også gerne vide hvordan det firma er bygget op... Fx, hvad er fordelen ved at arbejde for jer? - Tager I en del af de penge man tjener? - Er der garanti for at man tjener noget? - For hvis ikke der er garanti for noget, og det samtidigt koster penge hvis man endelig får noget at lave, hvad er så pointen i at arbejde for jer? - Så kan man jo ligeså godt forblive freelancer for sig selv, og så høste hele indkomsten selv... Well, kunne bare være rart at vide hvordan det hænger sammen :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 13:58 #14
direct>>> okay :)
kunne jo godt havde været.
Avatar billede directconnect Nybegynder
23. januar 2002 - 14:31 #15
Kig under http://www.directconnect.dk/?id=42 ,der er en kort beskrivelse, men der kommer selvfølgelig mere info med den tilsendte kontrakt. Kontrakten er dog lidt forsinket, da visse ting skal på plads først. Håber det var svar nok, elelrs skriv igen.

CPUfan: Hvilket tilbud drejer det sig konkret om, det ville være bedre hvis du ringede(20879614) eller sendte en konkret mail med tilbudet på christian@directconnect.dk
Avatar billede directconnect Nybegynder
24. januar 2002 - 11:44 #16
Siden er opdateret. Der kommet en download sektion, men den er stadig under konstruktion. Link sektionen er dog ikke færdig, men ligger du inde med nogle gode sider der kan relaterer til dette foretagende, så skriv dem endelig her.
Avatar billede professoren Nybegynder
24. januar 2002 - 12:18 #17
Din webside er næsten umuligt at læse i IE og Netscape. Både farvekontraster
og skriftstørrelse er dårligt, især for os der bruger briller og 14" skærme..
kan du ikke gør det mere brugervenlig??

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede directconnect Nybegynder
29. januar 2002 - 00:06 #18
Nyt layout på Direct Connect. 30 freelancere har søgt om at være medlem af freelancer-gruppen ved Direct Connect. Vi ser frem til et godt samarbejde. Kontrakten skulle gerne være klar inden for de næste 14 dage. Håber støtte fra alle.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. januar 2002 - 00:09 #19
hmm der er ikke så meget styr på diverse layers :-)
Avatar billede directconnect Nybegynder
29. januar 2002 - 00:13 #20
Det er fordi chart først skal loade og top billedet. Vi skal have komprimeret hele scriptet, så den ikke først skal loade chart. Håber det er ok indtil viderer
Avatar billede directconnect Nybegynder
29. januar 2002 - 00:14 #21
Vi har desvære ikke haft tid
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 16:36 #22
Bestilling og andre funktioner er impelmenteret på www.directconnect.dk

Tjek vores priser på webhoteller og dæmner under løsninger
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 16:50 #23
directconnect>> køber i webhoteler til folk hos cliche.dk ? det er nemlig copy/paste så vidt jeg kan se, bortset fra at i er dyre ?
Avatar billede directconnect Nybegynder
30. januar 2002 - 16:57 #24
Ja vi har en reseller kontrakt med dem, men det er ikke det vi baserer vores primære service på.
Avatar billede amddilling Nybegynder
30. januar 2002 - 17:06 #25
luk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. januar 2002 - 17:11 #26
hvorfor får amddilling 30 point for at skrive luk