Avatar billede milo Nybegynder
01. maj 2000 - 22:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Chat

Var det ikke en idé med en chat på eksperten.dk ?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
01. maj 2000 - 22:58 #1
Det var en rigtig god ide...
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2000 - 23:19 #2
Nå skulle det nu pludselig være en god idé. Tja jeg har nu altid haft indtryk af, at man er modstander af et chatroom her på eksperten. Det er ikke derfor man bruger eksperten. Det er for at få hjæp til løsning af opståede problemer. Jeg troede også engang, at det var en god idé. Jeg ville enda mene at man kunne gå så vidt, at man kunne måske enda hjælpe med at løse problemer ved hjæp af  Desktop Delivery.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. maj 2000 - 23:43 #3
Der er så mange andre steder man kan chatte. Hvis der kommer chat
her, vil man løse problemerne der i stedet for, og så er de tabt for andre. Tænk engang,
der er 16000 spørgsmål og svar - næsten allesammen fornuftige + en søgefunktion.
Brug den og bliv klogere.
Avatar billede jonasj Nybegynder
02. maj 2000 - 01:01 #4
Enig med Erik !
Chat på Forum eller Utopia i stedet for....
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. maj 2000 - 01:01 #5
Jeps, erikjacobsen har en rigtig gog pointe der... Ideen med eksperten kunne let gå tabt, hvis en chat blev lavet..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. maj 2000 - 01:16 #6
Ja, jeg er bare gog    ;=)
Avatar billede milo Nybegynder
02. maj 2000 - 12:51 #7
Tjaaa...I har sgu nok ret...hvis ting bliver løst over en chat, kan man ikke vende tilbage og læse det i en artikel :-)
Avatar billede mpj Nybegynder
04. maj 2000 - 23:34 #8
JEEEEEEEPPEEEER!
Det er så sagt som det er ..... øhhhhhh.
Nå, nu må jeg hellere stoppe før det går helt galt!

MPJ
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. maj 2000 - 00:15 #9
Hmm, hvem mon får de 15 points?
Avatar billede mpj Nybegynder
05. maj 2000 - 01:02 #10
jeg er ligeglad......
PLEEEEEAAAAAASSSEEEEE MAAAAAAIIIIIIIIIJJJJJJJJ
JEG HAR NÆSTEN INGEN POINT!!!!!!!!!!!!!

MPJ
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2000 - 11:23 #11
det bringer mig videre til næste spørgsmål.....

der er aldrig nogen der har fortalt mig hvad jeg kan bruge de point til?
Avatar billede mpj Nybegynder
05. maj 2000 - 14:21 #12
til øhhhhhh.........