Avatar billede dexxa Nybegynder
20. januar 2002 - 20:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Smiley

Læs her..
http://www.eksperten.dk/spm/161317

bare med lidt mindre points.

det hjalp ikke at flytte LOL op som erikjakobsen den gæve point hader =) ellers forslog.
Avatar billede dexxa Nybegynder
20. januar 2002 - 20:04 #1
har klaret det =)

Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 20:05 #2
Det er en dum ting at replace sådan som du gør det. lol vil altid blive parset 2 gange.
istedet skulle du f.eks. lave så når brugeren tastede \":lol\" eller \"[lol]\"
det andet er ikke ret smart...

og ja, du skal altid gå efter den skala som eksperten foreslår. Det er kun lamere som ikke være på spørgsmål medmindre de får mange point for det.