Avatar billede humlebien Novice
01. maj 2000 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori: XML

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at der blev oprettet en XML-kategori. Da det igen og igen dukker op i forbindelse med nye MS produkter
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
01. maj 2000 - 17:14 #1
Helt enig!

Mange siger det er det man skal lære, men hvor? Jeg vil mene eksperten.dk ville være et godt sted at lære det, så kom med en kategori XML og lad os veksle erfaringer
Avatar billede jumper Nybegynder
01. maj 2000 - 19:45 #2
Ja!

En kategori om XML ville helt klart være et hit! Jeg ville da elske at udveksle erfaringer om XML, dets brug gennem Javascript, opbyggelse af semi-databaser, osv.

Men rettelse, det er ikke et MS produkt, MS har blot indset nyttebrugen af XML ;)

/Thor
Avatar billede admin Novice
01. maj 2000 - 23:28 #3
...Done