Avatar billede hijklm Juniormester
18. januar 2002 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Undertekster?

Jeg har en film på min computer som ikke har undertekster. Findes der en mulighed for at få undertekster på en film, altså et program eller sådan noget, og kan det fås i flere forskellige sprog?

Hvis man kan få undertekster, hvordan skal man så gøre hvis man vil se filmen?
Avatar billede nuki Nybegynder
18. januar 2002 - 16:12 #1
Ja først finder du dine undertekster på www.divit.dk eller på www.dvd.box.sk
Avatar billede nuki Nybegynder
18. januar 2002 - 16:13 #2
Så henter du en player fra de to før nævnte sider der understøtter subtitles og henter så filmen ind og der efter underteksterne.
Avatar billede nuki Nybegynder
18. januar 2002 - 16:13 #3
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2002 - 16:14 #4
www.divit.dk virker ikke. Mener du ikke www.divxit.dk ???
Avatar billede nuki Nybegynder
18. januar 2002 - 16:15 #5
Avatar billede nuki Nybegynder
18. januar 2002 - 16:39 #6
takker