Avatar billede 101186 Nybegynder
18. januar 2002 - 15:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan virker tekstlinkbytte scripts?...

Jeg har her en kode fra Quix.dk´s tekstlink bytte program.
De bruger sådan en kode her som man skal sætte ind på sin side: <SCRIPT SRC=\"http://www.quix.dk/textlink/textlinkjs?siteid=166\"></SCRIPT>

Men hvordan virker det? Jeg har er ved at lave et php tekstlink bytte program. Men kan jeg også bruge sådan noget dér og hvordan?
Avatar billede ras2000 Nybegynder
18. januar 2002 - 15:30 #1
Æh, hvad er et teksæinkbytteprogram? Hvad er det præcist du vil? Have et link genereret til noget forskelligt hver gang man besøger siden, eller hvad?
Avatar billede 101186 Nybegynder
18. januar 2002 - 19:20 #2
Det viste sig at jeg skulle lave sådan noget her fra hvor at indholdet skulle komme fra:

document.writeln(\'<A HREF=LINKET>TEKSTEN</A>\');