Avatar billede donnib Nybegynder
18. januar 2002 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Boomtown Cisco Router !!!

Hej alle,
Jeg har nu bestilt ADSL hos Boomtown uden router men da jeg har en router derhjemme vil jeg spørge om i ved om jeg kan bruge den. Det handler om en Cisco SOHO 77 router som Tiscali bruger til deres forbindelser ? Hvilke indstillinger har jeg brug for fra Boomtown så jeg selv kan konfigurere min router ?

Mvh.
Mihai
Avatar billede kaptajnen Nybegynder
18. januar 2002 - 14:51 #1
Skal du ikke levere den tilbage til Tiscali?
Avatar billede donnib Nybegynder
18. januar 2002 - 21:16 #2
Nej den har jeg slev købt. Det var bare for at give en eksempel hvem der bruger sådan en router !

Donnib
Avatar billede donnib Nybegynder
21. januar 2002 - 09:57 #3
Har selv fundet svar ! Kan ikke bruge den fordi den ikke understøtter PPPoE.

Donnib