Avatar billede keeps Nybegynder
16. januar 2002 - 20:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

MUSIK - David Gates

Jeg søger svar på, hvor jeg skal søge efter musik af David Gates.... Er især ude efter hans pladerne \"Never let her go\" og \"Goodbye girl\" - Mon de overhovedet findes på cd???
Har een et godt svar, så vanker der gode point!!
Keeps
Avatar billede sila Nybegynder
16. januar 2002 - 20:51 #1
Søg på Winmx, edonkey eller kaZaA!!!!!
Avatar billede keeps Nybegynder
16. januar 2002 - 20:53 #2
Er det .com.....hjemmesider ??? eller?
Avatar billede tin-man Nybegynder
16. januar 2002 - 20:57 #3
Prøv om du kan finde det på audiogalaxy.com
Avatar billede keeps Nybegynder
16. januar 2002 - 21:03 #4
Ja, på Audio...kan jeg finde down-loads - men jeg er interesseret i HVOR jeg kan købe pladerne....både indenlands/udenlands - Ellers var den en ret flot link du der kom med tin-man!!!!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
16. januar 2002 - 21:07 #5
Skal det være danske forhandlere?
Avatar billede qazimodo Nybegynder
16. januar 2002 - 21:08 #6
Ja, på www.cdnow.com kan man købe tre cder \"essentials\", \"essentials ltd. ed\" og \"the okie sufer. Du skal bare gå ind under search og skrive David Gates. Håber det var svar nok. ses
Avatar billede tin-man Nybegynder
16. januar 2002 - 21:11 #8
Men der var ikke dem du ledte efter.. sorry... var lidt for hurtig =)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
16. januar 2002 - 21:14 #9
Avatar billede rostved17 Nybegynder
16. januar 2002 - 21:15 #10
LP\'s :o(
Avatar billede keeps Nybegynder
16. januar 2002 - 21:30 #11
Tror jeg går ind og accepterer Tin-man\'s svar..... den plade(som desværre er den enste)....er allerede booket - så du får mine points.  TUSIND TAK TIL JER ANDRE - Det var sødt af jer!!!
Avatar billede tin-man Nybegynder
16. januar 2002 - 21:54 #12
Hey mange tak for de points =)
Avatar billede keeps Nybegynder
16. januar 2002 - 22:00 #13
Jamen dem fortjente du tin-man....... Du var den eneste der dog kunne provide en side hvor jeg kunne bestille bare et eller andet...... for essintals har jeg allerede lige fået ind af døren......sorry qazimodo!!
Venlige hilsner
Keeps
Avatar billede tin-man Nybegynder
16. januar 2002 - 22:08 #14
For en anden gangs skyld så brug min metode den sparer points:

Søg på google.com eller alltheweb.com
jeg prøvede med:
\"David Gates\" +køb
\"David Gates\" +salg
\"David Gates\" +music

Det sidste gav pote =)