Avatar billede expert Nybegynder
28. april 2000 - 19:46 Der er 7 kommentarer

Pascal/Delphi

Hvis man nu vil bruge grafik når man programmerer i eller Delphi hvad skal man så skrive?
Avatar billede steffen Nybegynder
28. april 2000 - 19:51 #1
Se det gav jo ikke så meget mening - prøv igen! :-)
Avatar billede retep Nybegynder
28. april 2000 - 20:13 #2
Hvorfor bruger du ikke Delphi kategorien?

Hvad er det for noget grafik du vil indsætte? Der er ret stor forskel på om det er et billede, eller om det er en videosekvens. Og stadig er der forskel på hvilken slags billeder/videoekvenser det drejer sig om (nogle er der lavet komponenter til i Delphi, andre skal man selv ud og finde på nettet).
Avatar billede expert Nybegynder
29. april 2000 - 22:46 #3
Jeg sælger programmer til computeren, er der nogen der vil købe nogen?
Min hjemmeside er: www.lsn.subnet.dk
Avatar billede retep Nybegynder
29. april 2000 - 23:10 #4
Øhmmmm.... Nej. Jeg har tilladt mig at svare for alle, he he.

Jeres hjemmeside er i hvert fald ikke den bedste til at promovere jeres programmer. Der er jo ikke andet end lidt tekst, et par døde links, og meddelelser om at det er under konstruktion.

Hvad er der sket mht. det oprindelige spørgsmål? Har du glemt dét?

Avatar billede cybermike Nybegynder
08. maj 2000 - 08:40 #5
expert>Du virker ret uprofesionel. "programmer til computeren" virker de kun på din computer?
Hvad er det for nogle programmer?
Hvilket system kører din programmer på?
Din side er ret sej "Siden er under opbygning" hvad mere kan man forvente.

Hvis du vil tegne i delphi, så slå op i hjælpen under "canvas"
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:00 #6
http://www.delphipages.com/ der en masse componenter til at programmere grafik
Avatar billede cybermike Nybegynder
26. marts 2001 - 17:33 #7
Hej Lasse

Hvordan går det?

Expert er den samme som lsn1 og lsn han er blevet smidt ud fra eksperten.dk et par gange og ikke liiiige så klog som han gerne ville være.

But keep on fighting, det skal nok blive bedre.

og foresten , se lige at få accepteret det her spørgsmål.