Avatar billede t.a Nybegynder
28. april 2000 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Nyt problem under opstart

Nu vil min pc slet ikke lave noget. Når jeg starter den op kommer der bare et billed med windows 98 og derefter går det i sort, men den forsætter med at starte op tror jeg får den knurrer et stykke tid efter skærmen er gået i sort.Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med problemet.  Mvh t.a
Ps:Jeg skriver fra en lånt pc, bare så i ikke undrer jer over hvordan jeg kan komme på nette med en sort skærm.
Avatar billede sa Nybegynder
28. april 2000 - 18:01 #1
Prøv evt. lige at trykke "F8" lige inde billedet kommer og vælg "trinvis bekræftelse" og svar "ja" til hver linie. Så kan du se hvor det er, den går i stå. (Skriv evt. tilbage med resultatet). - Har du prøvet at starte maskinen i "fejlsikret tilstand"? (Kan også vælges i menu, som kommer frem ved tryk på "F8")
Avatar billede t.a Nybegynder
28. april 2000 - 23:52 #2
Hej Sa.
Der er en kammerat der lige ville kigge på den i aften, du hører lige så snart jeg for den igen.
/t.a
Avatar billede sa Nybegynder
29. april 2000 - 21:24 #3
Ja, det er da heller ikke fordi jeg er overbevist om, at jeg kan hjælpe, men der kan aldrig ske noget ved at undersøge hvor den går i stå henne.

P.S. (Af en eller anden grund får jeg ikke nogen e-mails, når der svares eller kommenteres, så det er ikke sikkert, jeg lige ser, hvis du skriver.)
Avatar billede t.a Nybegynder
29. april 2000 - 23:26 #4
Hej.sa
Det var simpel bare bateriet det skulle skiftes, efter der kom et nyt batteri i starter den fint op igen. Tak for dit forsøg på at hjælpe.
Avatar billede steffen Nybegynder
01. maj 2000 - 12:20 #5
Husk at lukke spørgsmålet t.a.
Avatar billede sa Nybegynder
26. juli 2000 - 18:53 #6
Som allerede sagt: HUSK AT LUKKE SPØRGSMÅLET (Undskyld de store bogstaver, men det ser ud til, at det er nødvendigt)