Avatar billede cpawdk Nybegynder
16. januar 2002 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

information

Er det muligt at få at vide hvor ens besøgende på ens side kommer fra? altså findes der en metode til at se om en bruger har klikket på et link på en bestemt side?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
16. januar 2002 - 10:01 #1
Hej.

Ja det hedder vist nok referencer og jeg ved man kan få det ved internetstatestik.dk men ved desværre ikke hvordan man selv kan lave det.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. januar 2002 - 10:03 #2
$HTTP_REFERER indeholde den side hvor linket de klikkede på var.
Avatar billede darkmoon Nybegynder
16. januar 2002 - 10:06 #3
...men kun hvis browseren sender det med.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. januar 2002 - 10:07 #4
Hvilket den altid gør!