Avatar billede galaxy Nybegynder
28. april 2000 - 04:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Playstation Galaxy

Nogen kommentarer eller forslag til rettelser? Eller er der nogen som sidder inde med diagrammer over PSX, så er der 60 point i vente.

http://home13.inet.tele.dk/Galaxy/galaxy/Index1024.htm

HUSK: 1024x768
Avatar billede delphidaner Nybegynder
28. april 2000 - 09:39 #1
Det er egentlig er OK hjemmeside, men links'ene for oven og til siden er ikke pæne. De passer ikke til resten af hjemmsiden.

Ellers OK!
Avatar billede stoffer Nybegynder
28. april 2000 - 09:46 #2
Du har lavet alle de fejl, som en nybegynder laver (no offence:)). Alle surfere HADER blinkende og roterende giffer (især de 2 playstation logoer irriterer). Baggrunden er ikke neutral nok (lav den hvid, eller lettere grå).

skift dine fp Hoverbottons ud med javascript, og lav en sammenhængene menu. Den menu er også forkert mht. opstilling af menupunkter. f.eks. er email og kontakt altid neders på menu. Tænk lige på hvad der er vigtigst for brugeren og opstil dem i den rækkefølge.

Top menuen er stor plads spild. Lær evt. af TV2.dk

Din tilfældige opstilling af billeder gør at man synes det er plasket til. Skriv ikke med fed, med mindre det er overskrifter...

Du har nogle store billeder, hvorfor laver du ikke thumbnails?.

Det er også en dødssynd at åbne andres sider i din egen frame - det gør brugeren forvirret. Åbn dem i et ny vindue.

Jeg håber du kan klare lidt kritik.....

Du har sikkert en masse fedt indhold, men det falder desværre lidt til jorden med ikke brugervenlige design.

Avatar billede Slettet bruger
28. april 2000 - 10:41 #3
HUSK: 1024x768 dumt. Lav siten så det står godt i 800x600.

Design: Almindeligt Frontpage2000 design, ikke specielt super kønt.
Disse navigationsklatter som man i Frontpage kalder knapper. Prøv at vælge nogle mere passende farve. Denne skriger ud af skærmen. Siden relatere til PlayStation.

Navigation: Rimelig kvik ved skift til diverse sider.Men nu kommer problemerne: Hvis du åbner op for mulighed for Scroll af navigations frames kan Siten fint ses i 800 x 600 eller kræver den fuld skærm, og man må undvære resten i højre side.

Når man bruger banner linket går der ged i visningen af topframe. Denne kan ikke vises. Herefer kan du faktisk ikke gøre andet end at loade siten igen fra starten af også høre på den trælse melodi, som du har lagt på fra microsofts arkiv.

Formål: Et godt emne, som mange sites rundt omkring også dækker mere eller mindre overskueligt. Din dækning finder jeg ok, blot man kunne få valgmulighed for at vælge skærmopløsning. Endvidere ville kvalitenen blive højnet med en Dansk version af Siten.

Karakter 8 @ 13
Avatar billede fico Nybegynder
28. april 2000 - 16:32 #4
One thing ..... Glem den side !
Avatar billede expert Nybegynder
29. april 2000 - 23:21 #5
Er der ikke nogen der vil fortælle mig hvilke fejl der er på min hjemmeside?
Min hjemmeside er: www.lsn.subnet.dk

Hvis der er nogen fejl på den så sig endlig hvad jeg skal gøre for at gøre den bedre.

Hilsen Expert.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. april 2000 - 19:49 #6
Du skulle nok droppe baggrundsmusiken, Java Applets, og de blinkende playstation logoer.

Karakter 7@13

D/-n!e|_
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
08. maj 2000 - 18:50 #7
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2000 - 00:27 #8
Expert du kunne jo oprette et spørgsmål under website vudering, så ville du nok få nogle kommentare. Jeg syntes den ser rimelig godt ud. ;o)
Avatar billede galaxy Nybegynder
15. maj 2000 - 22:35 #9
Tak for svarene, men der er endnu ingen, som har leveret de diagrammer, som vil udløse de 60 points !  8-)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2000 - 22:45 #10
Hvilke diagrammer er det du søger præsis?
Avatar billede motu Nybegynder
18. maj 2000 - 16:04 #11
giffer sux...er det umm...er det hvordan
printboardet er byttet op, du leder efter?
Avatar billede galaxy Nybegynder
05. august 2000 - 19:04 #12
Jep, komplette diagrammer over de forskellige modellers bundkort.