Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. april 2000 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eksperten.dk som jobforum

Efter i et par uger at have nydt den dejlige fornemmelse at være på Top-10
listen på eksperten.dk har jeg oplevet noget sjovt, nemlig at få en email fra
et firma, ikke så langt herfra, der havde brug for lidt hjælp.

De havde gået listen igennem, og dem der havde en email-adresse synlig
på eksperten, og så ud til at vide noget om deres problem, skrev de til.

At jeg så ikke havde tid, er en anden sag.

Så en anbefaling: hvis du er på en af Top-10 listerne, og måske vil have
et job, så sørg for at få anført en email-adresse
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 14:11 #1
Ja man bør anføre sin e-mailadresse under infosiden omkring en selv. :O)
Avatar billede jumper Nybegynder
27. april 2000 - 17:55 #2
Helt klart, email adresse skal der være ;)

Jeg har da selv søgt eksperten igennem for at finde gode programmører, hvilket andre også gør. Først kigger de på top-10, så kigger de i de kategorier der har deres interesse, og hvis de ikke har fundet noget, eller nogen, endnu, søger de på ord som chat, asp, javascript og dhtml (Hvis de søgte folk med kendskab til asp,javascript og dhtml til at lave en chat).

Eksperten.dk er et rigtig godt jobsted ;)

/Thor
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. marts 2001 - 01:37 #3
Så er der jo lille nomiz, som blev glad, bare han fik det flaskedrengs-job i det lokale supermarked! Gid jeg også kunne tjene penge på min interresse..

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. marts 2001 - 01:37 #4
;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. marts 2001 - 09:00 #5
Tak for hjælpen, nomiz, med at huske dette gamle \"spørgsmål\". Du
får lige en lille slat point for ulejligheden.

Jeg kan ikke lige klare at skaffe dig et flaskedrengsjob, men du kan
komme og slå vores græsplæne - plejer at tage 4 timer.
Avatar billede jakeman Nybegynder
08. april 2002 - 14:25 #6
nomiz>> LoL...

Mht. den email adresse hvor anfører man den? Jeg kan ikke se den under andre folks minisite feks.! -Hvor ser man feks. din email adresse Erik?

Mvh.

Jakob.