Avatar billede heinekastrup Nybegynder
14. januar 2002 - 14:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hjælpppppppp

mit problem ligger i at jeg ikke kan afspille film
i det format som hedder avi.format.
jeg har hentet koderne som windows mediaplayer skal bruge til at afspille avi.
men det eneste jeg kan er at høre lyden, jeg får ingen
billede frem.
den skrive noget med fejl kode 43,mangel mpg43 fil, eller noget ligende.
kan man ikke download en avi player der virker, eller koder der virker, eller kan det være noget jeg gør forkeert.
hilsen heinekastrup.
Avatar billede snowball Novice
14. januar 2002 - 14:44 #1
Er det et codec fra http://www.divx.com/divx/ du har hentet !? Hvis ikke, så prøv og hent det codec !

Snowball
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 14:46 #2
Avatar billede webdesigner Praktikant
14. januar 2002 - 14:49 #3
WAAAAAA DIVX!!! *LOL*
Du er ikke den første med det problem!!!
Avatar billede heinekastrup Nybegynder
14. januar 2002 - 14:55 #4
hej visto.
hvilke codex skal jeg hente???
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 15:01 #5
tryk på det link jeg har sat i neddelsen og tryk på \"download\" det er det nyeste  DVIX 4.12 codex

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede snowball Novice
14. januar 2002 - 15:01 #6
Avatar billede tornoe Nybegynder
14. januar 2002 - 15:32 #7
Du skal bare downloade Divx alpha 3 tror jeg, men bare gå ind på google og søg på DivX

Hilsen Tornøe
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:33 #8
Divx 3 er GAMMEL.. så lad være med det
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 18:55 #9
Visto-> Nej, han skal have begge. Mange film kan ikke afspilles med 4.xx. Først skal 3.11 installeres. Derefter installeres 4.xx, men husk at sige nej, når der spørges, om 4.xx skal afspille 3.xx indhold.
Avatar billede vistodk Nybegynder
15. januar 2002 - 00:15 #10
det problem har jeg ikke haft... og jeg henter ca 100 film hver dag til mine pornosites :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 18:54 #11
Mon ikke nærmere det er 100 videoklip, du henter?

Jeg har oplevet det på nogle film, så problematikken eksisterer.
Avatar billede outsider Nybegynder
16. januar 2002 - 19:38 #12
Du kunne prøve at forkumle avi filen i en Aldi pose. (bare et forslag?)
Avatar billede heinekastrup Nybegynder
09. marts 2002 - 10:47 #13
hhhhhhhh