Avatar billede maxwell Nybegynder
11. januar 2002 - 16:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Driver til Panasonic videokamera til WinXP

Hvor kan jeg få en driver til et Panasonic videokamera NV-DS150 til WinXP - Movie-maker

WinXP kan ikke finde kameraet... Hvad gør jeg....
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. januar 2002 - 14:41 #1
Hvis det er IE1394 device driveren til dv/firewire tilslutning, mener jeg at du kan bruge den samme som til et hvilket som helst win.

Men ellers ville jeg prøve med driveren til win2000 eller winnt - det har jeg før gjort til anden hardware og det fungere fint. Ellers så prøv at tilslutte kameraet og lad windows søge efter ny hardware!

Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 13:33 #2