Avatar billede zero-hero Nybegynder
09. januar 2002 - 01:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

*.avi ??

Øhh har en *.avi fil men hvad skal den åbnes med i media player KAGER den bare!! Øhh nogen løsninger kan d være noget med divx??
HYGGE

\\Zero-Hero
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2002 - 01:31 #1
Det kan godt være divx - prøv at hente codec\'et til divx, det kan hjælpe.
Avatar billede drean Nybegynder
09. januar 2002 - 01:37 #2
www.divx.com hent det codec, så skulle det gerne virke, hvis det er en divx film
Avatar billede drean Nybegynder
09. januar 2002 - 01:38 #3
...svar...
Avatar billede zero-hero Nybegynder
09. januar 2002 - 01:47 #4
Den vil stadig ikke andre ideer??

\\Zero-Hero
Avatar billede drean Nybegynder
09. januar 2002 - 02:09 #5
Hvis du ikke har det hele af filen, kan du ikke se den, hvis det er en DivX.
Der findes dog et tools, som kan fixe filen, kan desværre ikke huske hvad det hedder.
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2002 - 02:23 #6
Det hedder DivFix - men brug programmet på en kopi af filen.