Avatar billede identity Nybegynder
08. januar 2002 - 12:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Lægge video ind på PC.

Hejsa,

Jeg har noget video jeg skal have klippet sammen, det er i henholdsvis SVHS og VHS. Jeg har tilsluttet mit kamera til computer via en composit kabel, til video-in på mit ATI Redeon Grafikkort.

Men når jeg prøver at capture video i Adobe Premiere, bliver den grumset - og billedet er grønt. Hvad går der galt?

Kan i evt. anbefale et andet capture program der bare virker - og kan optage i god kvalitet!
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
08. januar 2002 - 12:53 #1
Jeg ved ikke hvad der er galt. Tjek kablerne!?

Men jeg ned der er et program der hedder EzEdit ( <- til at redigere mer) og EzCapture ( <- Til at optage over med) Det har jeg selv brugt en del og det er perfekt!
Avatar billede popsy Novice
08. januar 2002 - 12:58 #2
Hej.

Vi havde et lignende problem, blot blev vores videoklip trukket ud i billederne, så det mest af alt lignede et picasso maleri.

Vi legede så lidt med at justere på alle de forskellige formater man kunne vælge imellem når man indspillede, og efter 18 forskellige kombinationer var den der.

Siger ikke at det løser dit problem, men var måske værd at prøve?

popsy
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 13:31 #3
vælg 720*576 Pal 25 frames pr. sekund. Og fotæl den at den skal bruge composit indgangen!
Avatar billede popsy Novice
08. januar 2002 - 13:43 #4
<identify> Du kan roligt regne med hvad cgleerup siger, det var ham der hjalp os helt fra start af!

<cgleerup> Mange tak for hjælpen med mit sp. alt kører ok nu!

popsy
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 13:45 #5
Prøv desuden den oprindelige capture software der følger med kortet!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
09. januar 2002 - 14:09 #6
hjalp det eller skal der arbejdes lidt mere med det - spørg endelig løs!
Avatar billede outsider Nybegynder
10. januar 2002 - 07:59 #7
yes!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
11. januar 2002 - 14:31 #8
Halooo, er der gang i den?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
31. januar 2002 - 12:02 #9
mon det virker spørger jeg så igen
Avatar billede cgleerup Nybegynder
31. januar 2002 - 12:14 #10
desuden skla du være opmærksom på pal og ntsc, du skal bruge PAL
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 13:39 #11
Haloooo, jeg er af den mening at du bør lukke spørgsmålet, hvis du har fået svar, og ellers prøve at uddybe dit spørgsmål!!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. februar 2002 - 10:48 #12
Hmfff
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 13:58 #13
burde det her spørgsmål ikke snart lukkes ?
Avatar billede popsy Novice
06. august 2002 - 09:54 #14
Lukketid?

popsy
Avatar billede popsy Novice
25. august 2002 - 16:10 #15
Lukketid ?

Popsy