Avatar billede cthun Nybegynder
08. januar 2002 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Premiere 6.0 invert colors

Hvordan invertere jeg farverne på et billede i timeline i Adobe Premiere 6.0
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 10:50 #1
Der skal være et filter der heder invert, det vil sige at du klikker på dit klip og vælger filter.

Eller højreklik på dit klip i timeline, vælg filter, vælg invert!
Avatar billede cthun Nybegynder
08. januar 2002 - 10:54 #2
Det virker ikke... Jeg trækker bare mit billede ind i Photoshop, og gør det den vej!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 11:16 #3
Ok, det vil altså sige at det er et billede og ikke et stykke video - tjaaa - hvis ikke du vil have dit problem løst såhhhh, men almindeligvis afvises der ikke med det samme!
Avatar billede cthun Nybegynder
08. januar 2002 - 23:01 #4
Det var noget jeg skulle bruge her og nu!!!
Og du kan jo bare læse spørgsmålet ordentligt inden du kommer med svar!!

Hilsen Cthun!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
09. januar 2002 - 11:22 #5
Med den attitude skal du nok få en masse fornuftige og brugbare svar!

Det er jo altid rart at hjælpe, når det bliver værdsat!
Avatar billede cthun Nybegynder
09. januar 2002 - 18:25 #6
ok
Avatar billede cthun Nybegynder
09. januar 2002 - 18:26 #7
Hi hi