Avatar billede alalalalala Nybegynder
07. januar 2002 - 15:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

divx, grå billede

uanset hvad for en divx fil jeg spiller, bliver der et grå billede, men man kan høre lyden, okay jeg er ikke helt idiot så jeg instnalerde dvix 3.11 codecet og der skete ikke noget. så hentede jeg divx4 codecet og the playa, de kan godt spille i the playa men ikke i windows media player eller nogen anden, det har virket før men så skete der et eller andet underligt... hvad er der galdt ?  nå ja the playa er skrammel
Avatar billede cablecat Nybegynder
07. januar 2002 - 15:56 #1
måske er der dit grafikkorts overlay der fuckerup.

et eller andet sted i medie afspilleren kan du sættet den til om den skal bruge overlay, ellers så prøv med BSplayer:
http://www.doom9.org/Soft21/bsplay084.RC4.zip
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. januar 2002 - 16:18 #2
Hvilket grafik kort har du ?
Avatar billede bentn Nybegynder
07. januar 2002 - 16:40 #3
du nævner ikke hvilken WMP..hvis ikke 7.1 kan så prøv med windows media player 6.4
Avatar billede alalalalala Nybegynder
07. januar 2002 - 21:38 #4
det var faktisk bsplayer der smadrede det hele tror jeg nok,  har geforce 2 mx... har prøvet begge wmp\'er
Avatar billede cablecat Nybegynder
07. januar 2002 - 22:35 #5
så prøv at pille lidt med de forkellige ting under video i BSplayer
Avatar billede bentn Nybegynder
07. januar 2002 - 23:20 #6
det er rigtig at Bsplayer breder sig og overtager at åbne div. filer når man først begynder at lege med den.Men det kan jo ændres hvis man går ind under, Vis/mappeindstillinger/filtyper og laver om på det.-Hvis du orker kan du jo også prøve at geninstaller windows, det burde overskrive hvad Bsplayer har lavet af problemmer.
Avatar billede alalalalala Nybegynder
08. januar 2002 - 14:05 #7
i filtyper tingen står der at wmp åbner mine avi filer... kan ikke geninstalere windows..eller jo det kan jeg vel godt. men det vil tage alt for langt tid, når der nok er en anden måde
Avatar billede alalalalala Nybegynder
08. januar 2002 - 14:09 #8
ahh fandt fejlen.. havde sat alle de der kontrast  lys osv.. til 0... hehe  cablecat for point.. smid svar :)
Avatar billede bentn Nybegynder
08. januar 2002 - 18:09 #9
det lød bare som om du ville opgive bsplayer da den havde,som du skrev\"smadret det hele\",men godt at høre du fandt ud af problemet..tillykke med det
Avatar billede cablecat Nybegynder
10. januar 2002 - 10:31 #10
godt