Avatar billede liz Nybegynder
07. januar 2002 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digitale billeder til DVD...

Jeg har lige købt en DVD (Philips DVD622). Forhandleren sagde at jeg skulle kunne se mine digitale billeder på denne - still-billeder...
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gemmer disse billeder så DVD\'en kan læse/vise dem ??
Avatar billede disky Nybegynder
07. januar 2002 - 14:53 #1
Nero Burning Rom kan brænde VCD skiver som kan vise still billeder.
Avatar billede liz Nybegynder
07. januar 2002 - 15:07 #2
Jeg er komplet nybegynder... Vil det sige at jeg ikke kan bruge min alm. brænder ???  eller er det kun skiven man ændrer ???
Avatar billede disky Nybegynder
07. januar 2002 - 15:09 #3
jo programmet understøtter vist tæt på alle brændere der findes.

Men Nero Burning Rom er et specifikt brænder program der kan gøre det for dig :)

Jeg mener og winoncd kan, kender det dog ikke selv.
Avatar billede liz Nybegynder
07. januar 2002 - 15:15 #4
Kan det arbejde sammen med Mac ???
Avatar billede disky Nybegynder
07. januar 2002 - 15:18 #5
Det kan jeg faktisk ikke svare på.

Jeg har aldrig selv skulle rode med en MAC.