Avatar billede icqen Nybegynder
05. januar 2002 - 21:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

blondiner

hey kenner i nogle gode sider hvor jeg kan finde frække billeder af blæondiner

gratis

jeg ved godt i ikke syndes om det men prøver da lige vel
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2002 - 21:49 #1
Det er fri debat så det går nok :)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. januar 2002 - 21:50 #2
Hehe

Bare luk spørgsmålet, du får alligevel ingen svar herfra.
Avatar billede groggy Nybegynder
05. januar 2002 - 21:52 #3
Tror du skal overveje at sætte point antallet ned hvis du skal blive taget bare nogenlunde seriøst. (så seriøst sådan et spørgsmål nu engang kan tages)
Avatar billede codeclapper Nybegynder
05. januar 2002 - 21:53 #4
www.chart.dk HOT OR NOT..

Men det er med tøj på¨... jeg tror ikke eksperten.dk\'s regler fordi de har tøj på

/codeclapper
Avatar billede icqen Nybegynder
05. januar 2002 - 21:56 #5
ja men det er jo forsendt nu det der med at sætte pointene ned
Avatar billede groggy Nybegynder
05. januar 2002 - 22:09 #6
Nope... Du har stadig mulighed for at sætte pointtallet ned. Kan ikke lige huske hvor på siden det står. Men et eller andet sted er det vist.

Hvis du har mulighed for at bruge nyhedsgrupper er der disse to danske:
dk.binaer.erotik
dk.binaer.erotik.nordisk

Ellers vil en søgning give temmelig mange resultater.
Avatar billede icqen Nybegynder
05. januar 2002 - 22:21 #7
nyhedsgrupper???
Avatar billede sprutnik Nybegynder
05. januar 2002 - 22:25 #8
http://gregspics.da.ru/  Der er vidst lidt af hvert.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2002 - 22:27 #9
www.free6.com - Hva\', hvor kom den url fra? Har aldrig set den før ;o)
Avatar billede alphaone Nybegynder
05. januar 2002 - 22:52 #10
Avatar billede olai Juniormester
05. januar 2002 - 23:51 #11
groggy> Jeg skulle spørge fra en om hvordan man tilføjer de dersens nyhedsgrupper i indbakke ???
Avatar billede zeromaster Nybegynder
05. januar 2002 - 23:53 #12
Avatar billede groggy Nybegynder
07. januar 2002 - 07:48 #13
olai >> Hvis du bruger outlook skal du op i funktioner > konti > tilføj > nyheder. Så kommer der er menu hvor du skal indtaste et par ting: Navn på serveren osv. Derefter vil den automatisk downloade de nyhedsgrupper man har mulighed for, hvorefter du kan vælge at abbonere på dem. Bare prøv dig frem. Det er meget simpelt lige så snart du kommer igang.

Det vil også være en god ide at læse lidt her først: www.usenet.dk
Avatar billede groggy Nybegynder
12. maj 2002 - 13:42 #14
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede icqen Nybegynder
05. september 2002 - 12:15 #15
lukker