Avatar billede #00ccff Nybegynder
05. januar 2002 - 10:58 Der er 4 kommentarer

succes?

Hej
Jeg har længe gået og tænkt over det, hvornår synes i at en side er en succes? hvor mange besøgende skal den have om dagen?
Avatar billede Peter Praktikant
05. januar 2002 - 11:12 #1
kommer det ikke meget an på indholdet, altså hvem den henvender sig til. Hvis den henvender sig til alle skal den jo have en del flere end hvis den kun henvender sig til alle 32 årige der har en labrador.
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2002 - 11:15 #2
succes mener jeg ikke nødvendigvis har noget med antal besøgende at gøre... fx er gamereactor lige blevet lukket, og det var såmen ikke fordi der ikke var besøgende nok, men det var simpelthen fordi der ikke var økonomi i det.

succes vil jeg i stedet sige er, når de mål man har stillet sig med siden FØR den er lanceret bliver opfyldt!
Avatar billede hono Nybegynder
05. januar 2002 - 11:28 #3
Ja, det er vel meget forskelligt. Der findes jo mange forskellige slags sider. Hvis det er et personligt site, er succes vel hvis andre en mor, far og onkel besøger sitet. Jeg går udfra at du spørger med henblik på dit flotte site madgirl, som vi har set. Jeg vil sige ligesom keysersoze at det afhøænger af målsætningen. Du må vel sætte dig et mål, udfra andre sites besøgstal, din målgruppe, og hvor meget du gør for at profilere dig. Lever du op til dit mål, eller kommer derover..ja så er det vel en succes.

Good luck ;)

Hono
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
05. januar 2002 - 13:55 #4
Hej.

En side er en sussec, når der selvfølgelig er mange besøgende, men for at de skal komme igen, skal den også være meget brugervenlig. Husk ikke for meget flash (gør den langsom), og husk \"Tilbage til forsiden\" knapper på ALLE sider.