Avatar billede speder2 Nybegynder
04. januar 2002 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Video-out mens man optager

Jeg overveje at købe et Panasonic Digitalt videokamera (NV-DS27) og mit spørgsmål er - mens man optager er det så samtidig muligt, at vise *det man optager* på en anden skærm via Video-out. Og hvad med lyden? Det kunne jo være, at Video-out kun var aktiv f.eks. under afspilning af det allerede optagede.

M.v.h.

Søren
Avatar billede maxium Novice
04. januar 2002 - 23:21 #1
alså vil du vide om at man kan sette den til et tv og så se det man har på den (har optaget)
Avatar billede speder2 Nybegynder
04. januar 2002 - 23:24 #2
Jeg vil vide om man kan se det man optager SAMTIDIG med at man optager. Altså = se det live på en monitor (via Video-out) samtidig med at man optager.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 11:45 #3
Det tror jeg bestemt det er, jeg har arbejdet med en hel del forskellige cameraer og er ikke stødt på almindelige cameraer uden den funktion.

Så det vil jeg mene at du sagtens kan!

Men tjek det lige når du køber det - din forhandler kan sikkert svare.

Avatar billede speder2 Nybegynder
08. januar 2002 - 11:52 #4
Det virkede. Forhandlede kunne - selvfølgelig - ikke svare, men jeg tog chancen og det virkere. Nu har jeg bare det utroligt irriterende problem, at kameraet slukker efter 5 minutter, hvis det bare står og sender signaler til en PC. Det tror nemlig, at det ikke bliver brugt. Panasonic siger, at de ikke har en løsning. Hurra. Nu bliver jeg simpelthen nød til at optage for at kameraet ikke lukker ned.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 11:53 #5
Tjek lige menuen, der er nogen gange mulighed for at ændre den slags
Avatar billede speder2 Nybegynder
08. januar 2002 - 12:02 #6
Jeg har finlæst den 15 gange og været igennem samtlige menuer utallige gange, og det er deværre ikke muligt at ændre.