Avatar billede uw Nybegynder
04. januar 2002 - 19:55 Der er 3 kommentarer

Pinnacle Studio DV, PC out til videorecorder

Jeg har en ny Pinnacle Studio DV med DV widge samt Sony videorecorder. Hvordan spiller jeg fra Make Movies tilbage til videoen. Grøn/rød  blinkfuntion?
Er der nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede elhani Nybegynder
04. januar 2002 - 23:52 #1
Hvilken videokamera model har du?
Har du prøvet at sætte den på \"Play\" funktion? og trykket på optageknap.
Avatar billede outsider Nybegynder
07. januar 2002 - 09:44 #2
Du skal trykke på Make Movie og vælge \"send record signal to dv deck\" (eller sådan noget!)
Så skal du vente på den renddere, og trykke på Play i monitor vinduet. Så skal du trykke rec på din camcorder.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 14:10 #3
Det er skal ske at at din widget skal "opdatere" din camcorder - det vil sige at du skal følgende indstrukserne for dette, de følger sikkert med din widget, OG HUSK AT GARANTIEN PÅ DIT CAMERA BORTFALDER!!!

Når du har gjort det skal du sørge for at dit studio dv har fået installeret den device driver der hedder IE1394, den er beregnet på at styre komunikationen med firewire enheder.
Desuden skal du jo forresten være sikker på at du har et firewirekabel tilsluttet og ikke almindelige analoge kabler!