Avatar billede martin Nybegynder
18. april 2000 - 11:36 Der er 4 kommentarer

Fleres spørgsmål på hver side og færre svar...

Hej,

Kunne vi ikke få 30 spørgsmål på hver side og så evt. få mulighed for at klikke på et link som så viser de gamle spørgsmål som er besvarret.

Jeg er TRÆT af at ens spørgsmål ikke kan nå at blive besvarret inden det er havnet på side 2 eller 3... der er ikke nogen som klikker sig så langt ind. Hvilket så betyder at man kan blive nød til at stille spørgsmålet igen, eller gøre som så mange andre oprette et nyt spørgsmål med et link til det gamle.
Avatar billede fumes Nybegynder
18. april 2000 - 11:43 #1
Du kan evt. bruge et link sådan her:

http://www.eksperten.dk/nyespm.asp?VisFra=1&VisIalt=30

Det hjælper dog kun DIG !
Avatar billede knogle Nybegynder
18. april 2000 - 11:53 #2
Jeg mener admin har nævnt, at det kommer i den nye version (1 Maj)
Avatar billede roslev Nybegynder
18. april 2000 - 13:27 #3
Admin arbejder på sagen jvf. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14800 !!

Jeg har dog et lille forslag:
For at "lytte med" på nuværende tidspunkt kan man blot klikke kommentar med tomt besked felt, men meget få er klar over det - var det ikke en idet med en mere tydelig "lytte-knap" så man er fri for 5x"jeg lytter lig med"....??
Avatar billede apx Nybegynder
28. februar 2016 - 00:34 #4
You should write about the model/version on the blog. You can expose it's perfect. Your blog examination should widen your readership.I am really grateful for your blog post. I find a lot of approaches after visiting your post. Great work..looking for affordable and trusted hosting?come and visit http://www.570poker.com