Avatar billede muggemand Nybegynder
03. januar 2002 - 18:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webcam på nettet?????

Hvordan får man sit webcam på nettet, har hørt man kan lave en side på subnet hvor det bliver vist.....

Har et Creative Webcam 5......aner ikke hvor jeg skal starte og med hvad :-)
Avatar billede slinky Nybegynder
03. januar 2002 - 18:10 #1
Avatar billede muggemand Nybegynder
03. januar 2002 - 20:40 #2
har installeret Active Webcam.....når jeg vil oprettet det på min maskine virker det fint, men når jeg vil smide det op på min ftp kan man ikke se det, har gjort sådan at man komme ind i mappen hvor hele svineriet ligger, og så skal man bare klikke på en html fil, det kommer også frem, men der hvor der skulle være video er der bare en grå box, hvad kan der være galt?? Adr er : ftp:\\\\web@80.62.17.82
Adgangs koden er  ---->  1  <----