Avatar billede hejmedjer Nybegynder
02. januar 2002 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dato og tid på DV capture filer i Studio DV +

Hej
Kan man få tid og dato på filmen når man overføre til PC
Tiden vises på Digital8 kamerets skærm mens capture finder sted, men tid og dato kommer ikke på filmen(filen).
Kamera er et sony DCR-TRV420E
Avatar billede cgleerup Nybegynder
03. januar 2002 - 10:22 #1
Det ligger i setupén på kameraet. Det vil sige du skal vælge om det skal med.
Menuen kommer du ind i på bagsiden af cameraet og jeg er ret sikker på at du kan slå det til på den model. Det vil jeg tro!
Avatar billede hejmedjer Nybegynder
03. januar 2002 - 13:20 #2
Hej cqleerup

Tak for dit svar, mit problem er ikke løst endnu.
Har du lavet en overførsel/capture til PC hvor du fik dato og tid med. ( Ligesom analog videocam. )